membri

Fotografia mea
sunt o fire prietenosa, foarte schimbatoare, mereu dispusa sa dau o mana de ajutor, urasc ipocrizia, dar trebuie sa invat sa traiesc intr-o lume plina de ipocriti...si cam asta ar fi.

vineri, 28 martie 2008

prima iubire





Dureros e faptul ca .. prima oara cand iubesti... aia e iubire pura, fara pic de rationament, faci strict ce-ti zice inimioara si .. in cele mai multe cazuri, respectivul/respectiva si-o ia grav ... a doua oara cand iubesti e altfel, e .. iubire .. cu rationament .. gandesti fiecare miscare, esti mult mai ... atent, parca joci sah, stai ca calculezi fiecare miscare cat sa-ti fie tie bine in viitor, sa nu ti-o iei din nou, nu mai e IUBIRE PURA, e o corcitura care .. . . cat de cat ofera satisfactii .... dar nicidecum ca prima oara .. sad but true, dar .... in viata nu poti sa le ai pe toate si deci trebuie sa te multumesti cu ce ai, si .. deci ma multumesc cu iubire+rationament , mai putine satisfactii decat prima oara insa .. castigi pe alte planuri.

De uitat n-o uiti , ai tu senzatia c-o uiti , o ascunzi undeva bine ....... acolo ...
si la timpul potrivit, iti aduci aminte, si aici ai 2 variante, ori faci chestia asta cu zambetul pe buze cand iti aduci aminte, ori o iei la injuraturi ( asta fiind a doua varianta si poate cea mai probabila )

Prima iubire adevarata, v-o mai amintiti?
Poate unii dintre noi am avut norocul sa gasim din prima sufletul pereche, altii, poate nu!
cei care nu au ramas la prima iubire, va mai ganditi la ea, la cum ar fi fost viata voastra alaturi de acea persoana?
daca v-ati reintalni cu ea, s-ar reaprinde focul initial, ce credeti?

Se spune ca prima iubire nu se uita niciodata...altii spun ca depinde de cat de tare ai fost implicat...eu inca n-am aflat raspunsul...

4 comentarii:

Anonim spunea...

mijto pozele, si povestea cam sad, dar poti invata ceva

Anonim spunea...

mare dreptate ai..adutza....aja e..cand intalnesti prima iubire..adevarata..iubesti cu inima..nu te mai gandesti dak e bn sau rau...aja am facut ..ji eu..am actionat dupa cum mi-a dictat inimioara..desi ratiunea imi spunea opusul...ji sa jtii k nu regret nimic..a facut ce am crezut eu k e bn la mom ala...ji aj face la fel dak aj fi pussa din nou in ac..situatie...ji kontinui sa traies acea iubire ...the first love.....jtiu...poate sunt oarba cu voia mea...dar...sunt fericita ..ji traiesc clipa...dar at knd lucrurile nu mai merg "iubirea"pik..finish.."next"..orikt de greu iti e...nu trebuie sai lasi pe altii sa te calce in picioare....ji..poate intr-o zi nu voi ma fi cu el..dar.voi avea amintiri frumoase...ji e important sa traiesti clipa...just that..restul nu mai konteaza..E MAI BINE IN VIATA SA REGRETI CEVA CE AI FACUT DEKAT CEVA CE N-AI AVUT CURAJ SA FACI...

aaa spunea...

eu cred ca prima iubire nu se uite la modul ca...nu uiti sentimentul pe care l-ai avut atunci cand ai iubit cu tot sufletul...dar stiu ca daca m-as intalni cu cel pe care l-am iubit nu as mai simti decat durere si nici un strop de iubire...

Angelo spunea...

Prima iubire...aveam vre-o 13 ani,adik,de ziua mea s-a trm
Nu pot spune k a fost chiar iubire,dar a fost frumos,ma gandeam la ea in fiecare secunda,si tin si aqm minte lucruri de atunci k si km ar fi ieri,q toate k au trecut 3 ani,si k,de obicei,date exacte nu tin minte mai mult de o luna :))
Dar ce a fost atunci ink tin minte
A doua oara nusht km e fiindk inca nu am prea dat de persoana potrivita...amagiri destule...dar speranta moare ultima :D